Dijital dünyadaki yolculuğunuza
doğru rehber ile çıkın.

2012 Yılından beri dijital medya sektöründe yer alan profesyonel ekibi ile müşterilerine bütünleşik reklam çözümleri sunan Peta Dijital, performans ve müşteri memnuniyetini ön planda tutarak dijital dünyada güvenilir rehberiniz olmayı kendine ilke edinmiştir.

Dijital reklam pazarlamasından, web çözümlerine, kreatif hizmetlerden sosyal medya yönetimine kadar bir çok hizmeti bünyesinde barındırmaktadır.

Değer katıyoruz!

Firmamıza adını veren PETA kelimesi, fizikte önüne getirildiği sayının değerini 10 üzeri 15 kat artıran bir ön ek anlamına gelmektedir.
Biz de ismimize yakışır şekilde müşterilerimize ve markalarına değer katma misyonu ile hareket ediyoruz.

Nasıl Bir Ekibiz?

PETA Dijital olarak, trenleri takip etmeyi, yeni trenler oluşturmayı, merak etmeyi, araştırmayı, soru sormayı, düşünmeyi ve çıkan sonuçları paylaşmayı çok seven bir ekibiz.

Etkili Strateji

Dijitalleşen dünyaya ayak uydurabilmenin ilk kuralı doğru strateji ile başlar. Doğru kampanya doğru görsel doğru hedef kitle analizi ile istediğiniz etkiyi oluşturabiliriz.

Nitelikli Hizmet

PETA Dijital tam hizmet ajansıdır. Kurumsal hizmet kapasitesi sayesinde geçmişte hizmet sunduğu bir çok markayı hedefine kusursuzca ulaşmasını sağlamıştır.

Performans Odaklı

Müşterilerimizin markalarına en az onlar kadar iyi analiz ediyor ve belirlediğimiz hedeflere ulaşmalarını sağlıyoruz. Müşterilerimize dijital kimlik oluşturmayı ve bu kimliğin sürekliliğini sağlamayı vadediyoruz.

Bizimle çalışmak için çok nedeniniz var.

Müşterilerimize takım arkadaşı gibi bakarız. Faydalı ve daha akıllıca kararlar vermeniz için sizlerle verileri paylaşıyoruz, bazen iyi bazen kötü. Tüm verilerinizi sadece sizinle paylaşıyoruz. Veri güvenliği bizim için en önemli kriterlerdendir.

Her firma müşteri odaklı çalışma yaptığını söyler. Ama biz bunu kanıtlıyoruz. Daha önce çalıştığımız onlarca müşterimiz bizler için en önemli referanstır. Ekibimiz sadece işlerinizi yürütmek için değil, gerçek deneyim ve bilgi birikimi ile projelerinizle tüm yönüyle yakından ilgilenmektedir.

Her ölçekten müşteriyle çalışmış olmakla birlikte, hem müşterimizin bakış açısına hem de verdiğimiz hizmetlerde uzun yıllara dayanan deneyime sahibiz. Dijital dünyada karşılaşabileceğiniz tüm sorunlara ve çözümlerine hakimiz. Farklı sektördeki deneyimlerimizle sizi hedeflerinize ulaştırmak için en iyi tekniklerin hangileri olduğunu biliyoruz.

Büyük ajanslarda, öncelikli ve büyük müşterilerden ancak size sıra geldiğinde beklediğiniz ilgi ile karşılaşırsınız. Büyük ajanslarda katı kurallar ve kendi kararlarını maksimize etme eğilimi ile karşılaşırsınız.

Biz farklıyız. Bizimle büyük denizde küçük balık olmazsınız. Projeniz ne olursa olsun aynı ilgi, en iyi strateji ve planlama ile yönetilir. Biliyoruz ki biz en iyi performansı gösterirsek para ve başarı doğal olarak gelecektir.

PETA Dijital zeki, tutkulu, tecrübeli ve çalışkan bir ekiptir. Geçmişte içinde bulunduğumuz projelerle hem Google hem facebook tarafından onlarca ödüle layık görülmüşüzdür.

Sektörü yakından takip eder ve gerektiğinde müşterilerimize rehberlik yaparız. İşinizi sizden daha iyi bilemesek de sizden daha iyi tanıyormuşuz gibi davranır ve öğrenmek için çaba gösteririz. Böylece ne gibi engellerle karşılaştığınızı öğrenir ve bunlara yönelik çözümler üretiriz. Yeni fikirlerle beraber fırsatlar yaratabiliriz.

“Biz odaklı” yerine “Odaklı” durumdayız. Koltuğumuza yaslanıp şişirilmiş egolarla hareket etmez,  girişimci ruhumuzla her işe “kolları sıvayarak” başlarız. Bu zamana kadar müşterilerimize çok güzel işler yaptık ama yeterince tatmin olduğumuzu söyleyemeyiz. Bu nedenle müşterilerimiz için sürekli gelişmek ve büyümek için çaba gösteriyoruz.

Keyfi hedefler yerine genel başarınız bizim için birinci hedeftir. Dönüşüm odaklıyız. Amacımız sadece size trafik sağlamak değil, sağladığımız trafiğin potansiyel müşteriniz olmasını isteriz.

Bu nedenle Kampanya performansınızdan en iyi şekilde yararlanmak ve yaptığınız yatırımın getirisini artırmak için gelişmiş analizlerden yararlanıyoruz. Büyük resmi görür ve ayrıntılara dalma yeteneğimiz ile bir bütün olarak reklam performansını en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı oluruz.

Dijital pazarlama sektörü her geçen gün değişimine devam ediyor. Birkaç yıl önce müşteriler için faydalı olan yöntemler günümüzde zarar verecek duruma gelebilmekte. Şirketlerin bu değişimlere pazarlama ekipleriyle hazırlıklı olması gerekiyor. PETA Dijital bu noktada destekçiniz. Bizler en yeni ve iyi uygulamaları ve mevcut geliştirmeleri kullanır, algoritma değişikliklerine hızla adapte oluruz. Bizle çalışırken geride kalmazsınız.